სკოლა:
სსიპ მეჯვრისხევის საჯარო სკოლა
კლასი: IV
მოსწავლეთა
რაოდენობა: 20
დამრიგებლის
პირადი და საკონტაქტო მონაცემები:
ქ. გორი. სოხუმის
ქუჩა 3/26. ტელეფონი: 577 09 32 00
ბლოგი:
ninojojishvilishvili.blodspot.com
საგნის
მასწავლებლების საკონტაქტო მონაცემები:
ინგლისური: ნანა აივაზაშვილი 598 27 40 71
ხელოვნება: ვალია უმეკაშვილი
577 09 32 05
სპორტი: შორენა ქებაძე
577 09 32 20
მუსიკა:
მაია გაგნიძე 577 09 32 17
პროგრამის შინაარსი
საგნის მასწავლებლებთან ერთად კლასის დამრიგებელი დაწყებითი კლასის მოსწავლეებს ეხმარება სკოლასთან, ახალ საქმიან გარემოსთან ადაპტაციაში, უყალიბებს ელემენტალურ სასწავლო ჩვევებს, თანაკლასელებთან თანამშრომლობის უნარს, ჯანსაღ ღირებლებებს. სწორედ ამიტომ არის მნიშვნელოვანი სადამრიგებლო შეხვედრები დაწყებით საფეხურზე.კლასგარეშე პროგრამა ხელს შეუწყობს მოსწავლეებშის პიროვნულ და სოციალურ განვითარებას. აყალიბებს ნდობისა და პატივისცემის ატმოსფეროს, რაც წარმოადგენს მოსწავლეებსა და მასწავლებელ-დამრიგებელს შორის პოზიტიური ურთიერთობების საფუძველს.
ასეთი ტიპის შეხვედრებზე მოსწავლეებს შეუძლიათ გამოავლინონ თავიანთი შესაძლებლობები, ახსნენ მოქმედებები, აღიარონ შეცდომები ისე, რომ არ განაწყენდნენ. მასწავლებელი, რომელიც პოზიტიურად იყენებს სადამრიგებლო შეხვედრებს, მჭიდროდ თანამშრომლობს თავის მოსწავლეებთან და იმსახურებს მათ ნდობას, ეს კი საშუალებას აძლევს მას, კარგად იცნობდეს თავის მოსწავლეებს, გაითვალისწინოს მათი ინდივიდუალური თავისებურებები და საჭიროებანი.
მეოთხეკლასელებს უჩნდებათ ინტერესი საკუთარი შინაგანი სამყაროს მიმართ. მათ შეუძლიათ იმსჯელონ საკუთარ უნარებსა და შესაძლებლობებზე. მათთვის სწავლაში წარმატების გარდა მნიშვნელოვანი ხდება გარემოს მხრიდან მათი უნიკალურობისა და შინაგანი ღირებულებების აღიარება. მოსწავლეთა განვითარების ამ ეტაპზე იცვლება უფროსებთან ურთიერთობების სტილი. ისინი უფროსებისაგან უკვე მეტ პატივისცემას მოითხოვენ, აქცენტს აკეთებენ საკუთარი უფლებების დაცვაზე, მაგრამ ხშირად უგულებელყოფენ ვალდებულებებს. ამიტომ ამ ასაკში მნიშვნელოვანია აქცენტის გაკეთება უფლებებისა და ვალდებულებების ჰარმონიულ ბალანსზე. ისინი იწყებენ მსჯელობას საკუთარ შესაძლებლობებზე. მოსწავლე თანდათან უფრო დამოუკიდებელი ხდება, როგორც სწავლაში, ისე ურრთიერთობების სფეროში. უჩნდებათ „თავიანთი საქმეები“, ხშირად მხარში უდგანან ერთმანეთს სირთულეების დროს.
ამიტომ შევეცადე, ჩემი სადამრიგებლო პროგრამის ამოსავალი წერტილი ყოფილიყო ისეთი უნარ-ჩვევების სწავლება, როგორიცაა: პრობლემების გადაჭრა, კონფლიქტების მართვა, თვით-კონტროლი, გადაწყვეტილებებზე პასუხისმგებლობის აღება, თვით-ეფექტურობის გაზრდა, ობიექტური თვითშეფასება და ა.შ. აქტიურად ვითანამშრომლებ მშობლებთან და მექნება ურთიერთობა წერილობითი ფორმით, მოვაწყობ სოციალურ საღამოებს. მშობლის აქტიურობა ჩემს სამუშაოსაც საგრძნობლად შეამსუბუქებს. ავუხსნი მათ, რას ვგეგმავ წლის ან სემესტრის განმავლობაში, რა ცოდნას მიიღებს მოსწავლე, რა შედეგს უნდა მიაღწიოს მან სასწავლო წლის ბოლოს. მართალია, მშობელთან მუშაობა ჩემგან დამატებით დროს, ენერგიასა და მოთმინებას მოითხოვს, მაგრამ ამ შრომის გაწევა იმისთვის ღირს, რომ ერთგვარი მოკავშირე მყავდეს, რომელიც ბავშვს პროგრამის დაძლევისას წარმოქმნილი სირთულეების გადალახვაში დაეხმარება. მშობელთა უმრავლესობა არ არის აქტიურად ჩართული არა მხოლოდ სასწავლო პროცესში, არამედ სასკოლო ცხოვრებაშიც. როგორც წესი, ისინი ფიქრობენ, რომ სკოლასთან ინტენსიური თანამშრომლობით ბევრს ვერაფერს შეცვლიან. თუმცა როგორც კი მშობლებს საშუალება ეძლევათ, ამ პროცესში უშუალოდ ჩაერთონ, მათი უიმედო დამოკიდებულება ქრება და ისინი ხვდებიან, რომ აქტიურობა მართლაც მნიშვნელოვანია. მშობლებს იმ ღონისძიების შესახებ შევატყობინებ, რომლესაც უახლოეს მომავალში ვგეგმავ და ვთხოვ, რომ მოსამზადებელ სამუშაოებში შეძლებისდაგვარად ჩაერთონ. მათი ჩართულობა მოსწავლეთა მოტივაციას საგრძნობლად აამაღლებს. მშობლებს მივცემ იმის საშუალებას, რომ დისკუსიაში აქტიურად ჩაერთონ. მშობელთა კრების დასასრულს ვთხოვ მშობლებს, რომ წერილობით მომაწოდონ საკუთარი შთაბეჭდილებები სამუშაო შეხვედრის შესახებ. წინასწარ მოვამზადებ მარტივ კითხვარს, რათა მშობლებმა კრიტიკული შენიშვნები თუ საქებარი სიტყვები ამ ფორმით მომაწოდონ. კითხვარში იქნება მსგავსი ტიპის კითხვები: რა მოეწონათ და რა არ მოეწონათ კრებაზე, რის გაუმჯობესებას ისურვებდნენ, რა რეკომენდაციების შემოთავაზება შეუძლიათ და ა.შ. გამოკითხვა აუცილებლად ანონიმური იქნება. მათი პასუხები დამეხმარება, რომ ადეკვატურად დავგეგმო მომდევნო შეხვედრა.
მოსწავლეების პირადი მონაცემები
N
|
მოსწავლის სახელი
და გვარი
|
დაბადების
თარიღი
|
პირადი
ნომერი
|
1
|
გიორგი აივაზაშვილი
|
04. 07. 2004
|
59401131184
|
2
|
მარიამ ბერაშვილი
|
31. 08. 2004
|
01024077235
|
3
|
ნათია ბეგიაშვილი
|
30. 10. 2004
|
59501130528
|
4
|
ნიკა ბიბილაშვილი
|
22. 07. 2004
|
59101130370
|
5
|
მარიამ გინტური
|
10. 02. 2004
|
59501130488
|
6
|
თამაზ გოგიჩაშვილი
|
24. 01. 2004
|
59901130277
|
7
|
ნინო გულუაშვილი
|
24. 10. 2004
|
59301130447
|
8
|
ზაურ ზანგურაშვილი
|
07. 02. 2004
|
59801130475
|
9
|
ლაშა თვაური
|
15. 05. 2005
|
59101130820
|
10
|
ნოდარ კორინთელი
|
17. 12. 2004
|
59001100851
|
11
|
ნიკა კოჭლაშვილი
|
22. 07. 2004
|
59701131911
|
12
|
ლაშა მაჭარაშვილი
|
||
13
|
ნიკა მღებრიშვილი
|
21. 04. 2004
|
59501130598
|
14
|
გიორგი რთველიაშვილი
|
22. 11. 2004
|
59901130557
|
15
|
დავით რუსიტაშვილი
|
14. 07. 2004
|
59701131861
|
16
|
ალეკო სალუქაშვილი
|
13. 01. 2004
|
59901130536
|
17
|
ნიკა სარაული
|
04. 05. 2004
|
59401130646
|
18
|
გვანცა ფიდიური
|
21. 03. 2005
|
59301132379
|
19
|
თათია ჩიტიშვილი
|
25. 04. 2004
|
59601130511
|
20
|
ნიკა ჩუბინიშვილი
|
02. 03. 2004
|
59501130578
|
სადამრიგებლო
პროგრამა
N0
|
თემა
|
თარიღი
|
შენიშვნა
|
1
|
ჩვენი უნარები და შესაძლებლობები,
რას ნიშნავს ვიყო წარმატებული
|
სექტემბერი
|
|
2
|
ბავშვთა უფლებები და ვალდებულებები
|
ოქტომბერი
|
|
3
|
დაილოცოს დედაენის შემოქმედი
|
ოქტომბერი
|
|
4
|
სასწავლო პროექტი - ყველაზე მადლიანი
თვე
|
ნოემბერი
|
|
5
|
უფლებების დარღვევა, როდის ვარღვევთ
სხვათა უფლებებს
|
ნოემბერი
|
|
6
|
სასწავლო პროექტი - საახალწლო რიტუალები
საქართველოში
|
დეკემბერი
|
|
7
|
პატივისცემა საკუთარი თავის, სხვა
ადამიანების
|
იანვარი
|
|
8
|
მინდა გავხდე კულტურული ადამიანი,
ღირსეული პიროვნება
|
თებერვალი
|
|
9
|
მინდა გავხდე კულტურული ადამიანი,
ღირსეული პიროვნება
|
თებერვალი
|
|
10
|
ჯანსაღი ცხოვრების სტილი
|
მარტი
|
|
12
|
გამოჩენილი პიროვნებები, ხელოვნებების
ქმნილებები, სამეცნიერო აღმოჩენები
|
მარტი
|
|
13
|
საყვერელი ფილმის გმირები, გამოჩენილი
ადამიანები
|
აპრილი
|
|
14
|
გართობის საშუალებები, კომპიუტერული
თამაშები, ინტერნეტი, მათი დადებითი და უარყოფითი მხარეები
|
აპრილი
|
|
15
|
რა არის თანამშრომლობა
|
მაისი
|
|
16
|
როგორ ვიზრდებით, ვითარდებით, რა
გვეხმარება ზრდასა და განვითარებაში
|
მაისი
|
|
17
|
სასწავლო შემეცნებითი ვიზიტი
|
ივნისი
|
კლასთან შეხვედრის
ჩანაწერები
პირველი სემესტრი
თარიღი
|
განსახილველი
თემა
|
შედეგი
|
25.09.2013
|
ჩვენი უნარები და შესაძლებლობები,
რას ნიშნავს ვიყო წარმატებული
|
ვისაუბრეთ მოსწავლეთა უნარ-ჩვევების ფორმირებაზე და იმ წარმატების საიდუმლოზე
რაც მდგომარეობს შემდეგში
უნარები+ შრომისმოყვარეობა=წარმატება
|
02. 10. 2013
|
ბავშვთა უფლებები და ვალდებულებები
|
გავაცანი ბავშვთა უფლებათა კონვენცია
და მასზე დაყრდნობით შევიმუშავეთ მოსწავლეთა ქცევის წესები, სადაც გავწერეთ მათი უფლება-მოვალეობები
|
23. 10. 2013
|
დაილოცოს დედაენის შემოქმედი
|
ვისაუბრეთ იაკობ გოგებაშვილის ცხოვრებასა
და მოღვაწეობაზე, გავიხსენეთ მისი შემოქმედებიდან ნასწავლი ნაწარმოებები.
|
06. 11. 2013
|
სასწავლო პროექტი - ყველაზე მადლიანი
თვე
|
მონაცემების შეგროვება-დახარისხება
სკოლის მოსწავლეთა დაბადების თვეების მიხედვით.
შექმნილი ელექტრონული დიაგრამები
და შემაჯამებელი სკოლის სვეტოვანი დიაგრამა.
შესრულებული სამუშაოს პრეზენტაცია
|
27. 11. 2013
|
უფლებების დარღვევა, როდის ვარღვევთ
სხვათა უფლებებს,
როდის ირღვევა ჩვენი უფლებები
|
საუბარი ბავშვთა უფლებათა კონვენციაზე
დისკუსია მის შესახებ და მაგალითები საკუთარი გამოცდილებიდან
|
20. 12. 2013
|
სასწავლო პროექტი - საახალწლო რიტუალები
საქართველოში
|
საახალწლო ადათ-წესების მოძიება
როგორც ინტერნეტიდან, ისე სხვადასხვა ლიტერატურიდან და მისი პრეზენტაცია
სკოლის ადმინისტრაციისათვის, მშობლებისათვის
და თანატოლებისათვის
|
მშობლის
საკონტაქტო მონაცემები
N
|
მშობლის
სახელი და გვარი
|
ტელეფონი
|
1
|
თამუნა თულაშვილი
|
598 73 52 90
|
2
|
მაკა ბერაშვილი
|
555 55 45 42
|
3
|
ნანა ეჯოშვილი
|
557 54 05 53
|
4
|
ნანა ისაკაძე
|
0270 22 82 93
|
5
|
სოფო ურიგაშვილი
|
790 43 38 70
|
6
|
ირმა სომხიშვილი
|
558 72 02 75
|
7
|
მაკა გულუაშვილი
|
599 24 82 05
|
8
|
მაკა ტერუნაშვილი
|
598 42 89 20
|
9
|
მარინე ბიჩინაშვილი
|
558 71 40 52
|
10
|
ელა გიუნაშვილი
|
790 35 10 61
|
11
|
ლელა ლიჩელი
|
555 71 70 55
|
12
|
ეკა ცისკაძე
|
59870 37 88
|
13
|
ხათუნა მექვაბიშვილი
|
577 09 32 02
|
14
|
ნინო გინტური
|
577 09 32 32
|
15
|
თეა ფსუტური
|
599 28 75 35
|
16
|
ქეთი ჭალიძე
|
598 37 78 83
|
17
|
ლელა ფიდიური
|
598 31 74 25
|
18
|
თამარ ჩიტიშვილი
|
790 94 74 23
|
19
|
ლელა ჯაფარიძე
|
593 49 21 05
|
20
|
მაია გიგოლაშვილი
|
555 70 71 43
|
მშობლებთან
შეხვედრის სემესტრული ჩანაწერი
პირველი
სემესტრი
თარიღი
|
განსახილველი თემა
|
შეხვედრის შედეგი
|
20. 09. 2013
|
1. ახალ ეროვნულ-სასწავლო გეგმაში
შეტანილი ცვლილებების გაცნობა
2. სახელმძღვანელოების ხელშეკრულებების
გადაცემა
3. შეფასების კრიტერიუმებისა და სქემების გაცნობა
4. სადამრიგებლო პროგრამის განხილვა
|
მშობლები გაეცნენ იმ სიახლეებს
რაც გათვალისწინებულია ახალ ეროვნულ-სასწავლო გეგმაში, სადამრიგებლო პროგრამას, შეფასების კრიტერიუმებისა და სქემებს.
მოისმინეს სკოლის შინაგანაწესი,
მშობლებმა ხელი მოაწერეს ხელშეკრულებებს,
სადაც შეფასებულია მათი შვილების სახელმძღვანელოები.
|
25. 10. 2013
|
მოსწავლეთა მიმდინარე შეფასებების
გაცნობა და მათი საერთო აკადემიური მოსწრების დონე
|
მშობლები ინდივიდუალურად გაეცვნენ
მოსწავლეთა მიმდინარე შეფასებებს და იმ ხარვეზებს, რაც მათ ხვდებათ სასწავლო პროცესის
დროს
|
21. 12. 2013
|
პირველი სემესტრის შედეგები
|
მშობლებს ინდივიდუალურად გავაცანი
მოსწავლეების შედეგები და არდადეგებზე მიცემული დავალებები.
|
IVბ კლასის აკადემიური მოსწრების ანგარიში
პირველი სემესტრი
მე-4 კლასში სიით ირიცხება 20 მოსწავლე. 14 ბიჭი, 6 გოგონა. სოციალურად დაუცველია
12. პირველი სემესტრის ბოლოს კლასის სწავლის
საერთო მოსწრება შეფასდა მაღალ დონეზე.
14-მა მოსწავლემ წარმატებით დასძლია მეოთხე კლასის სტანდარტით გათვალისწინებული მასალა
ყველა საგანში. ხუთი მოსწავლე შეფასდა საშუალო დონეზე, მხოლოდ ერთი მოსწავლე შეფასდა საშუალოზე დაბალ დონეზე.
კლასის გაცდენების საერთო რაოდენობაა____________ საათი,
ყველა საპატიო.
მოსწავლეები გამოირჩევიან განსაკუთრებული აქტიურობით, როგორც საგაკვეთილო, ისე კლასგარეშე
ღონისძიებებში და სასწავლო პროექტებში.
მოსწავლეებმა
მონაწილეობა მიიღეს მათემატიკის კონკურსებში: „ევერესტი“ სადაც მონაწილეობა მიიღო
6-მა მოსწავლემ და ექვსივე გადავიდა მომდევნო ტურში, აქედან ერთ-ერთმა 12 ქულიდან
11 დაიმსახურა, „kings”-ის ტურში მონაწილეობა მიიღო 3-მა მოსწავლემ და სამივე
გადავიდა გადავიდა მე-2 ტურში.
პირველი სემესტრის განმავლობაში განვახორციელე ორი სასწავლო
პროექტი: 1. ,,ყველაზე მადლიანი თვე“, სადაც მონაცემების შეგროვების და დახარისხების
შედეგად გამოვლინდა, რომ ჩვენს სკოლაში ყველაზე მეტი ბავშვი დაბადებულია მაისის თვეში.
2. სასწავლო პროექტი -,,საახალწლო რიტუალები საქართველოში“-სადაც მოვიძიეთ
საახალწლო ადათ-წესები კუთხეების მიხედვით და მოვახდინეთ მისი პრეზენტაცია.
კლასში
ჩავატარე 2 სამოდელო და ერთი ინტეგრირებული გაკვეთილი რომლის თემა იყო ,,დრო და მისი
ნაწილები“, როგორც ქართულ, ისე ინგლისურ ენაზე.
კლასის ხელმძღვანელი: .................................../ ნინო ჯოჯიშვილი/
მაპატიეთ, მაგრამ ამდენი პირადი მონაცემების აფიშირება არ შეიძლება ინტერნეტში. ტელეფონის ნომრებზე ვსაუბრობ, რადგან პირდაპირ მომხვდა თვალში. პირადი მონაცემები მხოლოდ მატერიალურ პორტფოლიოში უნდა ინახებოდეს. არ გეწყინოთ. ეს ჩემი რჩევაა...
ОтветитьУдалитьგეთანხმებით
Удалить